Nem túlzás azt állítani, hogy egy instant klasszikussal van dolgunk.
A JOKER megnyerte a fődíjat, az Arany Oroszlánt a Velencei filmfesztiválon, ami egyrészt nemhogy képregényfilmeknek, de egyáltalán bármilyen hollywoodi stúdiófilmnek is ritkán jön össze; másrészt ez általában már az Oscar előszobája - Joaquin Phoenix jelölése borítékolható, aki nem mellesleg 23 kilót fogyott a szerep kedvéért.
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. december 10. kedd, 16:30
Nem túlzás azt állítani, hogy egy instant klasszikussal van dolgunk. A JOKER megnyerte a fődíjat, az Arany Oroszlánt a Velencei filmfesztiválon, ami egyrészt nemhogy képregényfilmeknek, de egyáltalán bármilyen hollywoodi stúdiófilmnek is ritkán jön össze; másrészt ez általában már az Oscar előszobája - Joaquin Phoenix jelölése borítékolható, aki nem mellesleg 23 kilót fogyott a szerep kedvéért.
Persze fontos definiálni azt, hogy ez mennyire is képregényfilm: valójában sokkal több köze van Martin Scorsese olyan klasszikus bűnügyi drámáihoz, mint az ALJAS UTCÁK, vagy a TAXISOFŐR (Robert De Niro ezúttal is tiszteletét teszi); és sokkal kevesebb olyan akciódús eposzokhoz, mint a SÖTÉT LOVAG. A karakter utolsó komolyan vehető inkarnációját ez utóbbiban láthattuk (Heath Ledger Oscar-díjas alakításában), és azóta is hivatkozási alap, tehát a lecke fel volt adva. Ugyanakkor a Bűn Hercegét címszerepben, főszereplőként még soha nem láthattuk a nagyvásznon, pláne ennyire korhatáros (R-rated) keretek között. A DC Extended Universe-hez ennek most túl sok köze nincsen, ezt támasztja alá az is, hogy a történet a 80-as évek New Yorkjában játszódik, és a karaktert nem készen kapjuk: polgári nevén Arthur Fleck, a tömegben is magányos komikus emberi kapcsolatot keres. Miközben a város graffitikkel tarkított utcáit rója, két maszkot is visel: az egyiket a munkájához, hiszen bohócként dolgozik. A másikat viszont nem tudja lemosni – azt azért öltötte magára, hogy be tudjon illeszkedni a társadalomba. Amikor kamaszok zaklatják az utcán, belekötnek a metrón vagy egyszerűen csak a munkatársai szórakoznak vele, még jobban eltávolodik a környezetétől. Fokozatosan magába szippantja az elképesztő és rémisztő mélység, ahonnan már nincs visszaút…
A legnagyobb slágerek Geszti Péter (és bolygónk) meghatározó korszakaiból, Rap+Az, zene+stand up, vidám időutazás, meglepő fordulatok, korszakos vendégek, és egyedülálló AI látványosság!
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
Kukorica Jancsi és Iluska megindító szerelmi története, a csodás, magyar népmesei motívumokban bővelkedő daljáték, mely híven követi az eredeti művet - és amely több mint száz éve visszatérő sikerdarabja a hazai és határon túli színpadoknak -, negyven év után ismét látható lesz a Budapesti Operettszínházban.
A „Popzene időgépben” koncepció mögött mindenki által ismert kortárs popsikerek és örökzöld popslágerek swingesített, jazzesített, doo-woposított, Motown-hangzású soulba ültetett feldolgozásai…