A cirkuszi artista élete a gravitáció megszelídítéséről szól. A zsonglőr eszközei előbb- utóbb leesnek, bármennyit is gyakorol, bármilyen ügyes technikákat is eszel ki. A kötéltáncos és a levegőakrobata is vissza kell, hogy térjen a földre, nem maradhat a levegőben mert a gravitáció mindig visszahívja. A cirkusz segítségével lehetetlen helyzetek, illetve azok illúziói jelennek meg szemünk láttára. Milyen lehet egy nem megszokott irányban ható gravitáció? Vagy fejjel lefelé élni az életet? Hogyan lehet a szó szoros értelmében a falra mászni? Elméleteket gyártunk és teóriákat zúzunk darabokra, csakhogy egyetlen pillanatra megtapasztalhassuk, milyen is lenne tényleg felülkerekedni ezen a folyamatos zuhanáson.
Zene: Igaz Balázs Fény: Pete Orsolya Látvány: Zoletnik Zsófia Függesztéstechnika: André Rolland Kreatív munkatárs: Máthé Gabriella Produkciós munkatársak: Kollányi Julianna, Lenhardt József
Megérkezett Pottyondy Edina új estje, a Démonok és hormonok. Terápiás stand up a körülöttünk élő és a bennünk lakó démonokról. Terápia, démonok, hormonok, Pottyondy... Mit érez ha ezeket hallja?
Van a Bajza utca sarkán egy kis palota. A józsefvárosi Nagytemplom utcai bérházban pedig izgatott a készülődés. Pünkösdi Kató színinövendék a Csókos asszony címszerepét játssza. Ünneplik őt meg eljegyzését Dorozsmay Pista zeneszerzővel. A vőlegény azonban átmulatja az éjszakát, zálogba csapja a jegygyűrűket, és megszökik Rica Macával. A botrányos megcsalatás után érkezik Tarpataky báró, a híres mecénás. Katónak pedig dönteni kell: palota és gazdagság, csillogással kecsegtető siker vagy a szegényes bérházban eltöltött élet boldogságra vágyakozva. Zerkovitz Béla egyik legnépszerűbb, örökzöld, operettje csupa humor, szenvedély, szerelem, színház a békebeli Pestről, amikor olyan slágerek csendülnek fel többek között, mint az Asszonykám, adj egy kis kimenőt, az Éjjel az omnibusz tetején, a Gyere, te nímand, a Mi, muzsikus lelkek, valamint a műfaj és a darab emblematikus dala, a Van a Bajza utca sarkán... kezdetű sláger.
A tíz éve, Bamakóban alakult együttes női előadói minden kreatív zenei megnyilvánulásukban szót emelnek a nők jogaiért és az erőszak felszámolásáért. Gazdag, dallamos muzsikájukban a pánafrikai hagyományokat a kortárs popdalokat idéző stílusjegyekkel ötvözik.
Godfrey Reggio, a kísérletező szellemű amerikai rendező 1982-ben készítette el Koyaanisqatsi című filmjét, amely az új iránt fogékony közönség köreiben…