H@Hamlet
Ahány családtag, annyi szokás, annyi nézőpont. Kinek van igaza? Ki a hibás? Ki szeret jobban kit? Ki akar jót és ki rosszat a másiknak? Legalábbis valaki szerint. Lényegtelenek látszó kérdések, mégis mindig fölmerülnek.
A már jól megszokott improvizációs technikára építve, és Shakespeare művét használva talált ki a társulat egy mai családot: az anyát, a fiút, a mostohaapát és a barátnőt, akiknek mindannyiunknak ismerős, de húsbavágó problémákkal kell megküzdeniük, amiért hajlandóak a végletekig is elmenni.
A Scallabouche identitás-trilógiájának (a 2014-ben bemutatott Magánélet és Semleges nemek) harmadik része a H@Hamlet, amely az élet és a halál mibenlétével, a generációk közötti feszültségekkel, a virtuális és a való világ ütköztetésével, a kommunikáció lehetőségeivel, a szabadság kérdésével és az utópia-építéssel foglalkozik.
William Shakespeare drámája felhasználásával és a színészek improvizációi alapján írta: Garai Judit