Az alacsony ember tényleg mindig kompenzál? Minden kisnövésűben ott lapul egy elfojtott Napóleon? Kimondhatjuk-e azt hogy létezik alacsonybűnözés? A mi komplexusaink vannak olyan jók mint a másoké?
Többek között ezekre a fontos kérdésekre is keressük a választ Dombóvári István vadonatúj önálló estjén, melyen egyedül a poénok nem szállnak majd alacsonyan.
Vidám közösségfejlesztő tréning vetítéssel, zenével közel másfél órában.
Dombi garanciát vállal arra, hogy ha az előadás végére nem száll el minden komplexusunk, akkor végleg rögzül.
Van a Bajza utca sarkán egy kis palota. A józsefvárosi Nagytemplom utcai bérházban pedig izgatott a készülődés. Pünkösdi Kató színinövendék a Csókos asszony címszerepét játssza. Ünneplik őt meg eljegyzését Dorozsmay Pista zeneszerzővel. A vőlegény azonban átmulatja az éjszakát, zálogba csapja a jegygyűrűket, és megszökik Rica Macával. A botrányos megcsalatás után érkezik Tarpataky báró, a híres mecénás. Katónak pedig dönteni kell: palota és gazdagság, csillogással kecsegtető siker vagy a szegényes bérházban eltöltött élet boldogságra vágyakozva. Zerkovitz Béla egyik legnépszerűbb, örökzöld, operettje csupa humor, szenvedély, szerelem, színház a békebeli Pestről, amikor olyan slágerek csendülnek fel többek között, mint az Asszonykám, adj egy kis kimenőt, az Éjjel az omnibusz tetején, a Gyere, te nímand, a Mi, muzsikus lelkek, valamint a műfaj és a darab emblematikus dala, a Van a Bajza utca sarkán... kezdetű sláger.
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.