Zene- és Színmuvészeti Akadémia, Pozsony, díszlet- és jelmeztervezés, 1974-80.
Pályakezdő éveit a kecskeméti Katona József Színházban töltötte 1980-1986 közt, itt Jancsó Miklóssal és Banovich Tamással dolgozott együtt, mely jótékony hatást gyakorolt további szakmai fejlődésére. 1986-1989 közt szabadúszóként működött, majd 1989-1999 közt a veszprémi Petőfi Színház jelmeztervezője, itt több mint 20 bemutató erejéig Vándorfi…
Zene- és Színmuvészeti Akadémia, Pozsony, díszlet- és jelmeztervezés, 1974-80.
Pályakezdő éveit a kecskeméti Katona József Színházban töltötte 1980-1986 közt, itt Jancsó Miklóssal és Banovich Tamással dolgozott együtt, mely jótékony hatást gyakorolt további szakmai fejlődésére. 1986-1989 közt szabadúszóként működött, majd 1989-1999 közt a veszprémi Petőfi Színház jelmeztervezője, itt több mint 20 bemutató erejéig Vándorfi László rendező munkatársa, párhuzamosan 1990-től már a budapesti Madách Színház is alkalmazta, itt Kerényi Imre igazgató-művészeti vezető munkatársa volt. Tervezett Németországban, Finnországban, de meghívták tervezni Pozsonyba, Bécsbe, Oslóba, Torontóba is. Valóságos jelmezgyártó, -patinázó, -karbantartó műhelyt alakított ki még Veszprémben. 1990 óta nyaranként rendszeresen dolgozik a Szegedi Szabadtéri Játékokon, az itt bemutatott számos darab közül soknak Rátkai Erzsébet a díszlet- és jelmeztervezője, köztük Hunyadi László, La Mancha Lovagja, a Szörényi rock operák, stb. Jelmeztervezője István a király Nemzeti Színház-, ill. Magyar Színházbeli és csíksomlyói bemutatóinak.
1999-től Puskás Tamás színész, rendező munkatársa, számos darab jelmeztervezője: A Karamazov testvérek, A fösvény, Kasimir és Karoline, Fekete Péter, Shakespeare ciklus: Tévedések vígjátéka, A makrancos hölgy, Sok hűhó semmiért, Ahogy tetszik.