Tartalom
1. Az internetes jegyvásárlás szolgáltatás leírása
2. Előadások keresése, tallózás (nem minden weboldalon elérhető)
2.1. Szabadszavas keresés
2.2. Eseménykereső
3. Jegykiválasztás
3.1. Nézőteres kiválasztás
3.2. Szektoros jegykiválasztás
3.3. Hely kiválasztása
3.4. Érkezési sorrendes jegykiválasztás
3.5. Elfogyott jegyek
4. Dinamikus árazás
5. Kedvezmények
6. A kosár használata
7. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele
7.1. Belépőjegy-utalvány
7.2. Mobiljegy
7.3. E-ticket
8. Fizetési módok, a szolgáltatás díja
8.1. A szolgáltatás díja (nem minden weboldalakon elérhető)
8.2. Fizetési módok
8.2.1. Bankkártyás fizetés
8.2.2. SZÉP kártyás fizetés (bizonyos weboldalakon nem elérhető)
8.2.3. Ajándékutalvány beváltás (nem minden weboldalon elérhető)
9. Kapcsolattartási és számlázási adatok
9.1 Belépés a regisztrált fiókba / vásárlás regisztrált fiók nélkül
9.1.1 Vásárlás regisztrált fiókkal (nem minden weboldalon elérhető)
9.1.2 Vásárlás regisztrált fiók nélkül
9.2 Számlázási adatok
9.3 Szerződési feltételek elfogadása
10. Hiba a fizetés során
11. Elállás a vásárlástól
12. A vásárlás visszaigazolása
13. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
14. Elmaradt előadások
15. Adatainak tárolása, védelme
16. Telefonos, internetes ügyfélszolgálat
1. Az internetes jegyvásárlás szolgáltatás leírása
A jegyértékesítési oldalon ön kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat bankkártyás fizetéssel. Ezen a weboldalon az INTERTICKET Kft. csak a jegyértékesítési platformot üzemelteti. Az INTERTICKET Kft. jegyértékesítési tevékenységére vonatkozó Általános Szerződési Feltételek, illetve a jegyvásárlásra vonatkozó Adatkezelési tájékoztató a jegyértékesítési aloldalak láblécében mindenkor megtalálható. A weboldalon található más információkra és adatokra, amelyek nem közvetlenül kapcsolódnak a jegyvásárláshoz, a weboldal üzemeltetőjének szerződési feltételei és adatkezelési tájékoztatója vonatkozik.
Az Interticket Kft. által üzemeltetett jegyértékesítési platformok az egyes partnerweboldalakon tartalmukban, elérhető funkcióikban eltérhetnek. A Vásárlói Tájékoztató további részében az egyes pontoknál jelezzük, ha olyan funkcióról van szó, amely nem minden Interticket Kft. által üzemeltetett platformon elérhető.
2. Előadások keresése, tallózás (nem minden weboldalon elérhető)
2.1. Szabadszavas keresés
A weboldal főlapjának jobb oldalán, felül található a gyorskereső. A gyorskeresőben adja meg a keresett műsor, helyszín, személy, vagy bármely keresőszót (elegendő egy szótöredék beírása). A keresés ikonra kattintva, vagy az Enter billentyű megnyomása után a találati oldalon választhatja ki a keresett programot, előadóhelyet, vagy személyt. Már a keresőszó írása közben (legalább 3 karakter megadása után) a weboldal javasol találatokat. Itt kattinthat a találatokra, vagy pl. nagyitó ikonra kattintva a keresőszónak megfelelő összes találatot jelenítheti meg. Amennyiben dátum szerint szeretné látni a keresőszónak megfelelő összes találatot, akkor kattintson a "Váltás dátum szerinti eseménylistára" a találatok fölött, a jobb oldalon. Ebben az esetben a weboldal időrendben listázza az oldal a találati listát.
2.2. Eseménykereső
A szűrők segítségével tud tallózni az előadások között. Választhat műfaj szerint, megjelölheti, melyik városban keres programokat, vagy megadhat időintervallumot is. A beállított szűrők a találatok felett láthatók, az adott szűrő a mellette lévő x-re kattintással kikapcsolható.
Egyszerre több feltételt is megadhat. Ebben az esetben olyan programokat mutat a weboldal, amelyek minden megadott feltételnek megfelelnek.
Amennyiben az előadásokat népszerűségi sorrendben szeretné látni, akkor tegye át a pöttyöt a jobb oldalon a „Programok népszerűség szerint” előtti mezőbe!
3. Jegykiválasztás
3.1. Nézőteres kiválasztás
Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok.
3.2. Szektoros jegykiválasztás
A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még szabad jegy. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy (zöld), mely szektorban nincs már megvásárolható jegy (szürke), és hogy melyik szektort választotta ki (narancssárga). A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére kattintva térhet vissza a szektornézethez.
3.3. Hely kiválasztása
Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztotta a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatja. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székre kattint, annak színe narancssárga színűre változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után a Kosár felületén feltüntetett időkeret áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A kosáridő leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.
3.4. Érkezési sorrendes jegykiválasztás
Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát az előadásra szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy előadásonként változó mértékben – maximált lehet.
3.5. Elfogyott jegyek
Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott” felirat olvasható, online rendszerünkben az adott előadásra sajnos nincs több megvásárolható jegy.
4. Dinamikus árazás
A dinamikus, vagy keresletalapú árazás egy olyan kifinomult árazási technológia, melyben az ár a kereslet és kínálat viszonyának függvényében folyamatosan felülvizsgálatra és finomhangolásra kerül.
A jegyek ára a mindenkori kereslet és kínálat viszonyának figyelembevételével, tehát piaci alapon változik. A keresletet számos tényező befolyásolja: az előadóhely, az előadók, a darab, az előadás időpontja, az előadás sikeressége, hogy hányan kívánják és mikor megtekinteni, hogy hányan látták már, és hányan szeretnék újra megnézni, de még az időjárás és az alternatív program lehetőségek is. A dinamikus árképzés során e tényezők és az előadásra rendelkezésre álló helyek figyelembevételével állapítja meg a rendszer az aktuális árat. Ez az ár időben felfelé és lefelé is módosulhat.
Dinamikus árazás – GYIK
5. Kedvezmények
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt (amennyiben az nem automatikusan érvényesül a Kosár oldalra történő átlépéskor), melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény.
Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl. nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.
6. A kosár használata
A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a szolgáltatási díj ára, és a kettő összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő "X" „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található "X" „Összes törlése” ikonra.
7. A kézbesítés módja, a jegyek átvétele
A weboldalon megvásárolt és kifizetett jegyek átvétele, a jegytípus függvényében az alábbi:
-A belépőjegy-utalvány esetén a rendezvény napján, az előadást megelőzően a jegy átvehető az előadóhely pénztárában.
-A mobiljegy, illetve az e-ticket elektronikus eszközön vagy kinyomtatott formában mutatható be és a helyszíni ellenőrzést követően a vásárló beléphet a rendezvényre.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az előadóhelyek, az internetes jegyértékesítés során eltérő kézbesítési módokat engedélyezhetnek!
7.1. Belépőjegy-utalvány
A belépőjegy-utalvány esetén a vásárlást követően egy, a vásárlást igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre, amelyből letölthető a belépőjegy-utalvány. Kérjük, ezt a belépőjegy-utalványt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott belépőjegy-utalvány felmutatásával veheti át a megvásárolt jegyet/bérletet.
7.2. Mobiljegy
A mobiljegy a vásárlást visszaigazoló levélből nyitható meg a „mobiljegyek” gombra kattintva.
A mobiljegy tartalmazza a belépőjegy összes adatát (helyszín, előadás címe, nézőtér, szektor, sor, szék, QR kód/vonalkód).
A mobiljegyet elektronikus eszközön tudja bemutatni a belépéskor – a jegy bemutatásának alapfeltétele működő internetkapcsolat megléte. A jegyről készített képernyőképet azonban nem tudja beolvasni a beléptetőrendszer.
7.3. E-ticket
Az E-ticket esetén a vásárlást követően egy, a vásárlást igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha a vásárlást visszaigazoló levélben a „Vásárolt termékei, valamint az ezekhez kapcsolódó számlák külön oldalon, az alábbi hivatkozásra kattintva érhetők el:” szöveg alatt található színes linkre kattint, akkor a megnyíló ablakban a jegyek adatai melletti, lefelé mutató nyilakra kattintva tudja letölteni a jegyeket pdf formátumban.
Ha a vásárlást visszaigazoló levélben a „Vásárolt termékei, valamint az ezekhez kapcsolódó számlák külön oldalon, az alábbi hivatkozásra kattintva érhetők el:” szöveg alatt található színes linkre kattint, akkor a megnyíló ablakban a jegyek adatai melletti, lefelé mutató nyilakra kattintva tudja letölteni a jegyeket pdf formátumban.
A PDF dokumentum megnyitásához egy arra alkalmas programra van szükség.
Az E-ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely elektronikus eszközön bemutatva vagy kinyomtatott formában belépésre jogosít. Az E-ticketen lévő számsor és vonalkód/QR-kód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza, segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot/QR-kódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.
Kérjük, hogy semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről!
A vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód/QR-kód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal/QR-kóddal rendelkező E-ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
8. Fizetési módok, a szolgáltatás díja
8.1. A szolgáltatás díja (nem minden weboldalakon elérhető)
Egyes weboldalakon a jegyvásárlási rendszer használatának díjaként szolgáltatás díj kerülhet felszámításra (továbbiakban: szolgáltatási díj), amely nem tartozik a jegyárhoz. A szolgáltatási díj az ÁFÁ-t tartalmazza. Egyes helyszínek, előadások, vagy jegytípusok esetében a szolgáltatási díj eltérhet az általánosan alkalmazott szolgáltatási díjtól. A konkrét szolgáltatási díj (ha van), mindig látható az ár-információt tartalmazó jegyvásárlási aloldalakon, illetve a kosár oldalon. Azzal, hogy ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az InterTicket Kft. a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
További információt itt olvashat
8.2. Fizetési módok
A weboldal vásárlói több elektronikus fizetési mód közül választhatnak.
8.2.1. Bankkártyás fizetés
A jegyvásárlók több elektronikus fizetési mód közül választhatnak. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz az Interticket Kft. nem jut hozzá.
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
- Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!
- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
- Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
- Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).
- Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
8.2.2. SZÉP kártyás fizetés (bizonyos weboldalakon nem elérhető)
A rendezvény szervezője bizonyos rendezvények esetében lehetővé teheti, hogy a belépőjegy vételárát a jegyvásárló kiegyenlíthesse a 76/2018 (IV. 20.) Korm. rendelet (a továbbiakban SZÉP rendelet) szerint szabályozott Széchenyi Pihenő Kártyával (ismert nevén SZÉP kártya). Nem minden rendezvényre vásárolható belépőjegy SZÉP kártya felhasználásával, hiszen a SZÉP rendelet maga is korlátozza a rendezvények körét. Amennyiben az adott rendezvény a SZÉP rendelet által engedélyezett körbe tartozik, a Szervező maga jogosult abban dönteni, hogy az adott rendezvényre a SZÉP kártyát elfogadja-e vagy sem.
A SZÉP kártya elfogadás során létrejövő ügyletek a SZÉP kártya birtokosa és a Szervező közötti jogügyletnek minősülnek. A Szolgáltató az ügylet során kizárólag a jegyértékesítő rendszert, mint szoftvert biztosítja, az értékesítés során sem ügynökként, sem bizományosként nem vesz részt.
A SZÉP kártyák elfogadását végző pénzintézettel közvetlenül a Szervező köti meg a szerződéseket. Ennek megfelelően a Szolgáltató a SZÉP kártya műveletekkel összefüggő, a kártyabirtokos és a Szervező, illetve a pénzintézet közötti jogvitákba nem kapcsolódik be, az ilyen vitákkal kapcsolatos mindennemű felelőssége kizárt.
A SZÉP kártyával megvásárolható események esetén – a Kosár oldalon – megjelenik a SZÉP kártya, mint fizetési mód. A vásárlás akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártyán rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott és kosárba tett termékek ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
8.2.3. Ajándékutalvány beváltás (nem minden weboldalon elérhető)
Egyes szervezői weboldalakon lehetőség van a szervező által kibocsátott ajándékutalvánnyal a saját szervezésű előadásokra történő jegyvásárláskor ajándékutalvány beváltására.
Az ajándékutalvány beváltásra (ahol elérhető) a Kosár aloldalon van lehetőség az ajándékutalvány kódjának beírásával, majd a kód érvényesítésével - ekkor a fizetendő összeget az ajándékkártya értékével a rendszer csökkenti). Ezt követően szükséges még a vásárlási folyamatot végig vinni (vevőadatok megadása, vásárlási feltételek elfogadása, a Fizetés gomb megnyomása).
Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékkártyán felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával lehet kiegyenlíteni.
Azzal kapcsolatban, hogy az ajándékutalvány egy vagy több alkalommal felhasználható, illetve, hogy a megvásárlásától számítva meddig érvényes az utalvány kibocsátójától lehet tájékoztatást kérni.
Egy vásárlás során több ajándékutalvány is felhasználható. Ebben az esetben az utalványok összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékutalványt szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesítenie azokat.
Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.
A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékutalvány utólagos beszámítására. Az ajándékutalványt nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani. Az ajándékutalvány érvényességi idejének meghosszabbítására nincs lehetőség.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy SZÉP-kártyával történő fizetés mellett kizárt mind az egy- mind a többcélú ajándékkártya felhasználása.
Az ajándékutalvány elvesztése:
Kérjük, vigyázzon az ajándékutalványára és az azon szereplő kódra, mert az ajándékutalvány elvesztéséből fakadó kárért az InterTicket Kft felelősséget nem vállal. Továbbá nem vállaljuk a felelősséget, ha a kódot ellopják, vagy az ön engedélye nélkül felhasználják.
9. Kapcsolattartási és számlázási adatok
A fizetés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a vevő adataihoz” gombot!
9.1 Belépés a regisztrált fiókba / vásárlás regisztrált fiók nélkül
9.1.1 Vásárlás regisztrált fiókkal (nem minden weboldalon elérhető)
A következő oldalon, amennyiben korábban már regisztrált az adott weboldalon, akkor írja be e-mail címét és a regisztráció során megadott jelszavát, majd kattintson a „belépés” gombra. Ez esetben a bejelentkezést követően a korábban megadott adatai kitöltve megjelennek az adatmezőkben. Ellenőrizze, és szükség szerint módosítsa azokat!
9.1.2 Vásárlás regisztrált fiók nélkül
Amennyiben az adott weboldalon van fiók belépési lehetőség, de ön nem rendelkezik regisztrált fiókkal, akkor kattintson a „folytatom belépés nélkül” gombra.
Azon weboldalak esetén, ahol nincs fiókba való belépési lehetőség a „Tovább a vevő adataihoz” gomb megnyomását követően a Fizetés aloldal töltődik be.
9.2 Számlázási adatok
A weboldal minden vásárlásról elektronikus számlát küld. Amennyiben az ÁFÁ-s számlát a vásárló adataitól eltérő személy vagy vállalkozás nevére kéri, kattintson a „Más névre kérem a számlát” lehetőségre, és adja meg a szükséges adatokat!
9.3 Szerződési feltételek elfogadása
A Fizetés oldal alján a vásárló megtalálja a szolgáltató (InterTicket Kft.) Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Szabályzatát és a jelen Vásárlási Tájékoztatót. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. Az „Elfogadom a feltételeket” jelölőmezőbe való belekattintást követően nyomja meg a „Fizetés” gombot! Ezt követően a rendszer átirányítja önt a Kosár oldalon kiválasztott pénzügyi szolgáltató fizetési felületére.
10. Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lép fel a fizetés során, kérjük ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot a vásárlási felületen elérhető chat-en keresztül vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre! Ne indítsa újra a vásárlást!
11. Elállás a vásárlástól
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a megvásárolt – adott időpontra szóló - jegyek nem válthatók vissza és más jegyre nem cserélhetők!
A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével, melynek szabályait a 14. pont részletezi).
Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor az ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában, valamint 2. és 3. mellékleteiben található.
Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket ön megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!
12. A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlás esetén a weboldalon megjelenítésre kerülnek a vásárlás részletei, majd ezt követően az InterTicket rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben is.
Ha ezt az e-mailes visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, javasoljuk a Spam/Promóciós mappák ellenőrzését. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, kérjük, NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem kérjük, hogy ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot a vásárlási felületen elérhető chat-en keresztül vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre!
A visszaigazoló e-mailt kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazoló e-mail megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
13. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
A megvásárolt jegyekről a vevő adatoknál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk.
Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni. A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatnak (interticket@interticket.hu címre) továbbított e-mailben kérheti. Arra azonban nincs lehetőség, hogy a Szolgáltató egy számla helyett több számlát adjon ki, vagy több korábbi számlát egy számlába összevonjon.
14. Elmaradt előadások
Az Interticket Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén az érintett vásárlókat tájékoztassa a vásárláskor megadott e-mail címen és a jegyek visszaváltását elősegítse. Ugyanakkor fontos tudni, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A vásárláskor megadott e-mail címen akkor értesítjük a vásárlókat a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.
Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva változtatnak, az előadás nem minősül elmaradottnak.
Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:
A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártyaszám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján a fizetési csatornát biztosító bank írja jóvá az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Elmaradt előadás esetén a szolgáltatási díj (amennyiben a vásárláskor felszámításra került) visszatérítésre kerül, kivéve, ha az előadás háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat, intézkedés vagy javaslat, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más előre nem látható és elháríthatatlan akadály, illetve a rendezvény szervezőjének járvánnyal kapcsolatos okból meghozott döntése következtében marad el. Az elmaradt rendezvény pótlásáról a szervező dönt és biztosítja a kártalanítás fedezetét. Ennek hiányában az Interticket Kft. a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.
15. Adatainak tárolása, védelme
Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatót, amely a jegyértékesítési weboldal láblécében érhető el.
16. Telefonos, internetes ügyfélszolgálat
Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon az Interticket központi ügyfélszolgálatához, az alábbi elérhetőségeken:
Ügyfélszolgálatunk elérhető a jegyvásárlási weboldalakon megtalálható chat-en keresztül, vagy az interticket@interticket.hu e-mail címen munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig. December 24-én 9-12 óráig tudjuk fogadni megkeresését.
Kérdése van? Chateljen velünk!