• Vásárlási Tájékoztató

    1. Az internetes jegyvásárlás szolgáltatás leírása

    2. Jegykiválasztás

    3. Fizetés

    3.1. Fizetési módok, az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása 

    3.2. Hiba a fizetés során

    4. Kedvezmények

    5. A kosár használata

    6. A vásárlás visszaigazolása

    7. A jegyek kézbesítésének módja, a jegyek átvétele

    7.1. Elektronikus utalvány

    7.2. PDF utalvány

    7.3. E-ticket

    7.4. A jegyek átvétele

    8. Elállás a vásárlástól

    9. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

    10. Elmaradt előadások

    11. Adatainak tárolása, védelme

    12. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

     

    1. Az internetes jegyvásárlás szolgáltatás leírása

    A jegyértékesítési oldalon ön kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat elektronikus fizetéssel. Ezen a weboldalon az INTERTICKET Kft. csak a jegyértékesítési platformot üzemelteti. Az INTERTICKET jegyértékesítési tevékenységére vonatkozó Általános Szerződési Feltételek, illetve a jegyvásárlásra vonatkozó Adatkezelési tájékoztató a jegyértékesítési aloldalak láblécében mindenkor megtalálható. A weboldalon található más információkra és adatokra, amelyek nem közbetlenül kapcsolódnak a jegyvásárláshoz, a weboldal üzemeltetőjének szerződési feltételei és adatkezelési tájékoztatója vonatkozik.

     

    2. Jegykiválasztás

    Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok. Az elérhető jegyeket, a már fogalalt jegyeket, illetve a vásárló által kiválasztott jegyeket, az oldalon feltüntetett eltérő szín-kód jelzi. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy, mely szektorban nincs már megvásárolható jegy, és hogy melyik szektort választotta ki. A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére, vagy a bal felső részen található „Vissza a szektorokhoz” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.

    Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre még megvásárolható - szín-kóddal jelzett - jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy-, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után általában 30 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. Egyes esetekben ennek az időtartamnak a hossza eltérő lehet, amelyet az oldal pontosan feltüntet. A 30 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

    Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába.

    A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy előadásonként változó mértékben – maximált lehet.

    Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy az adott előadásra, illetve időpontra.

    3. Fizetés
    3.1. Fizetési módok, az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása

    A jegyvásárlók több elektronikus fizetési mód közül választhatnak. A fizetés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a vevő adataihoz” gombot. A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve.

    Minden oldal alján a megtalálja a szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Tájékoztatóját és a jelen Vásárlási Tájékoztatót. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. Az „Elfogadom a feltételeket” jelölőmező bekattintását követően nyomja meg a „Fizetés” gombot. A rendszer átlépteti önt a pénzügyi szolgáltató fizetési felületére.

    A szolgáltató több bank illetve pénzügyi szolgáltató bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz az InterTicket Kft. nem jut hozzá.

    A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

    Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!

    Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!

    Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!

    Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!

    Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).

    Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

    A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.

    3.2. Hiba a fizetés során

    Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük Ügyfélszolgálatunkkal lépjen kapcsolatba a Jegy.hu oldalán megtalálható chat-en keresztül! Ne indítsa újra a vásárlást!

    4. Kedvezmények

    Amennyiben az adott eseményre kedvezmény érhető el, úgy a kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.

    Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl. nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.

    5. A kosár használata

    A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont, és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a szolgáltatási díj összege, és a kettő együttes összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni, sem visszaváltani nem tudjuk!

    Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő "X" „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található "X" „Összes törlése” ikonra.

    6. A vásárlás visszaigazolása

    A sikeres vásárlásról az InterTicket rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba a Jegy.hu oldalán megtalálható chat-en keresztül ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu  címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

    7. A jegyek kézbesítésének módja, a jegyek átvétele/

    Az előadóhelyek, az internetes jegyértékesítés során különböző kézbesítési módokat határozhatnak meg:

    7.1. Elektronikus utalvány

    Az elektronikus utalvány választása esetén a vásárlást követően egy, a vásárlását igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levélben elküldjük a megvásárolt jegyek/bérletek részletes adatait, és egy utalványazonosítót. Kérjük, ezt az e-mailt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt jegyeket/bérleteket.

    7.2. PDF utalvány

    A PDF utalvány hasonlóan működik, mint az elektronikus utalvány. Ebben az esetben egy PDF dokumentumot küldünk a megadott e-mail címre. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Kérjük, a PDF-et nyomtassa ki, és vigye magával az előadásra! A kinyomtatott utalványt az előadóhely pénztárában mutassa be. Az utalványban szereplő vonalkód azonosítása után adja ki a pénztár a jegyeket/bérleteket.

    7.3. E-ticket

    Amennyiben a kiválasztott jegyre engedélyezett elektronikus jegy kiadása, a rendszer automatikusan az E-ticket kézbesítési módot jelöli meg, mely kézbesítési mód nem módosítható. Az E-ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot!A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. AzE-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre.Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről! Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

    7.4. A jegyek átvétele

    A Jegy.hu-n megvásárolt és kifizetett jegyek átvétele, a jegytípus függvényében az alábbi:
    Az elektronikus utalvány, illetve PDF utalvány esetén a rendezvény napján, az előadást megelőzően a jegy átvehető az előadóhely pénztárában, a kinyomtatott elektronikus vagy PDF utalvány felmutatása mellett.

    Az E-ticket jegyet nem kell átvenni, azt a vásárló maga nyomtatja ki. A kinyomtatott jegy helyszíni ellenőrzését követően a vásárló beléphet a rendezvényre.

    A GLS futárszolgálat szolgáltatás jelenleg nem érhető el a rendszerünkben.

    8. Elállás a vásárlástól

    A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

    Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.

    Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja.Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a megvásárolt, adott időpontra szóló jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők – kivételt jelent, ha az előadás elmarad.

    9. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

    Az InterTicket rendszere minden vásárlásról elektronikus számlát küld.

    Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni. A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatnak (interticket@interticket.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.

    10. Elmaradt előadások

    Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A Jegy.hu oldalon azonnal közzétesszük a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, és önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.

    Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

    Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva változtatnak, az előadás nem minősül elmaradottnak.

    A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártya-szám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya-adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján a bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

    Elmaradt előadás esetén a szolgáltatási díj visszatérítésre kerül, kivéve, ha az előadás háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat, intézkedés vagy javaslat, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más előre nem látható és elháríthatatlan akadály, illetve a rendezvény szervezőjének a járvánnyal kapcsolatos okból meghozott döntése következtében marad el. Az elmaradt rendezvény pótlásáról a szervező dönt és biztosítja a kártalanítás fedezetét. Ennek hiányában az InterTicket a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.

     

    11. Adatainak tárolása, védelme

    Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatót, amely a jegyértékesítési oldalak láblécében érhető el.

    12. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

    Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához, az alábbi elérhetőségeken:

    Ügyfélszolgálatunk elérhető a Jegy.hu oldalon megtalálható chat-en keresztül, vagy az interticket@interticket.hu e-mail címen. 

    Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9-től 20 óráig, hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon 10-től 19 óráig érhető el.

    Kérdésed van? Chatelj velünk!

     

    Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
    becsült lejárati idő:
    00:00

    tétel a kosárban

    összesen:


    Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!





    © Minden jog fenntartva - MusicalInfo.hu 2006-2016