Conor McPherson: Eleven éjszaka Szkéné Nézőművészeti Kft. a Szkéné Színház és a Nézőművészeti Kft. közös előadása
Egy magányos, ötvenötéves férfi telefonon keresztül próbál visszatalálni a gyerekeihez, akiket elhagyott, miközben vénségére beleszeret egy csapzott, szomorú kis prostituáltba, akit hirtelen felindulásból megmentett a stricije karmai közül. Egy hetvenéves férfi megpróbál dűlőre jutni elhunyt felesége emlékével, saját halálfélelmével és a házában eluralkodó káosszal. Egy negyvenéves, hajléktalan, lassú és túlérzékeny férfi, aki „mindig, mindenkihez képest le van maradva nyolc vagy tíz perccel”, virágágyásból lopott fehérrépákkal és ezoterikus idézetekkel próbál közel férkőzni azokhoz, akiktől biztonságot remél, és egy ágyat, ahol elalhat éjszakára. Egy pszichopata, szadista strici kalapáccsal és vámpírfogakkal riogatja a környezetét, miközben attól fél, hogy elveszíti az egyetlen embert, akihez valóságos kapcsolat fűzi. És a sok horzsolt, szeretetvágyó férfi között egy nem kevésbé horzsolt és szeretetvágyó utcalány egy pillanatra menedéket talál, aztán akaratlanul is felrobbantja e kompromisszumos, napról napra működtetett, de mégiscsak megszokott együttélést.
Conor McPherson ünnepelt ír dráma- és forgatókönyvíró, darabjai számos díjat nyertek, a The Night Alive (Eleven éjszaka) 2013-ban elnyerte a New York-i színikritikusok díját a Legjobb Dráma kategóriában, műveit Londontól a Broadwayig számos színház tartja műsoron.
Maurice.....................Fodor Tamás Tommy......................Mucsi Zoltán Aimee.......................Simkó Katalin Doc...........................Katona László Kenneth....................Kovács Krisztián
Díszlettervező: Vereckei Rita Jelmeztervező: Vereckei Rita Dramaturg: Zsigó Anna Fordító: Totth Benedek Fény: Mervel Miklós Hang: Molnár Péter A rendező munkatársa: Hodászi Ádám Rendező: Koltai M. Gábor
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.
Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan vonzalmát tárja a közönség elé, 21. századi, extravagáns környezetben.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A bemutató 2014 augusztusában a Szegedi Szabadtéri Játékokon, szeptemberben pedig a Madách Színházban volt.
A „Popzene időgépben” koncepció mögött mindenki által ismert kortárs popsikerek és örökzöld popslágerek swingesített, jazzesített, doo-woposított, Motown-hangzású soulba ültetett feldolgozásai…
Schiller szenvedélyektől szétrobbanó darabjában örök ellentétpárok csapnak össze: a kötelesség és a szabadság, a hatalomvágy és az erkölcsi tisztaság, a…
Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!