Beethoven: 16. (F-dúr) vonósnégyes, op. 135 – 3. Lento assai, cantante e tranquillo Merel Quartet: Mary Ellen Woodside, Edouard Mätzener (hegedű), Alessandro D’Amico (brácsa), Rafael Rosenfeld (cselló)
Házigazda: Simon Izabella és Várjon Dénes Vendég: Bánsági Ildikó
„Nem a másiknak az érdeklődése a döntő, hanem a magunké, vagyis az, hogy érdeklődést keltsünk, ami csakis akkor történhet, de akkor viszont föltétlenül meg is történik, ha bennünket magunkat alapvetően érdekel valamely tárgy” – olvashatjuk a Doktor Faustusban. Simon Izabellát és Várjon Dénest nagyon is sok tárgy érdekli, így a zenén túl az irodalom is. Épp ezért a kamara.hu elengedhetetlen kísérőprogramja az a beszélgetés, amikor a művészeti vezetők egy-egy irodalmi, színház- vagy filmművészetből ismert személyiséget faggatnak zene és irodalom kapcsolatáról, művészetek határmezsgyéiről, alkotói folyamatokról, zenei emlékekről. Elengedhetetlen, hiszen a fesztivál koncertjeinek is szerves része az irodalom, és fontos, hogy ez a társművészeti viszony ne csak a zene hangjain bontakozzon ki. Spiró György, Szabó T. Anna, Dragomán György, Boldizsár Ildikó, Enyedi Ildikó, Mácsai Pál, Závada Pál, Nádas Péter és Tóth Krisztina után ezúttal az operai génekkel is rendelkező Bánsági Ildikó osztja majd meg gondolatait a fesztivál közönségével. A társalgást ezúttal is zene teszi teljessé: Beethoven a regényben sokat boncolgatott kései korszakának egyik darabja szólal meg.
A Fiúk különös tükröt tart elénk, amelyben látjuk a „Macsót”, a „Nárciszt” és a „Herkulest” is, így közelről tanulmányozhatjuk a férfilét alaptípusait. Frenák váltakozva jeleníti meg a sovén gyűlöletet, az ostoba követelőzést, a figurák közt fennálló, törékeny erőegyensúlyt a színpadon.
A Bohemian Betyars és a Parno Graszt együttműködése már évek óta tart, és egy egyedülálló zenei fúziót hozott létre, amely a magyar zenei szcéna egyik legérdekesebb és legszerethetőbb kollaborációjává vált. A két zenekar különleges stílusokat képvisel: a Bohemian Betyars a folk-punk, világzene és balkáni hangzás keverékével, míg a Parno Graszt a tradicionális cigány népzenét képviseli.
A Recirquel új produkciója, a Paradisum az elpusztult világ elcsendesedését követő újjászületés mítoszát kutatja, ahol a kommunikáció eszköze a test, az egyetlen közös nyelv a mozdulat.
Musicalvígjáték a félreértésekről és a válságon győzedelmeskedő szerelemről, melynek zenéjét a legnépszerűbb magyar előadók dalaiból válogattuk össze.
Nyolc ember mulatságos…
Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!