Dr. Mongicourt egy nehéz műtét után elcsalja barátját Dr. Petypont Maximba mulatni. A bódult éjszaka után az orvos ágyában egy idegen "hölgy" ébred, aki nem más mint Osztrigás Mici a mulató sztárja. És ez az a pont, amikor elszabadul a pokol, hisz a feleség nem tudhatja meg férje kicsapongását...
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2021. október 29. péntek, 19:00
Georges Feydeau-Szentirmai Ákos-Bradányi Iván: Osztrigás Mici Zenés bohózat 3 felvonásban Bemutató: 2021 január 30.
Az elmúlt évtizedekben több színház is elővette ezt a szórakoztató vígjátékot. Dr. Petypon feleségét Hűvösvölgyi Ildikó és Törőcsik Mari után nálunk most Sztárek Andrea fogja játszani, aki kellőképpen összekuszálja majd a szálakat.
Dr. Mongicourt egy nehéz műtét után elcsalja barátját Dr. Petypont Maximba mulatni. A bódult éjszaka után az orvos ágyában egy idegen "hölgy" ébred, aki nem más mint Osztrigás Mici a mulató sztárja. És ez az a pont, amikor elszabadul a pokol, hisz a feleség nem tudhatja meg férje kicsapongását. A váratlanul beállító nagybácsi, annak invitálása a vidéki kastélyába csak fokozza a félreértéseket és a komikus jelenetek sorozatát. Bál, vendégsereg, fülbemászó dallamok, jóképű férfiak és mégszebb nők, humoros szituációk. Ezt mind megtalálják az előadásban. Mi kell még?
Csak annak ajánljuk az előadást, aki szeret nevetni!
Tervezett szereposztás: Osztrigás Mici............................................................ Steinkohl Erika Petypon, orvos........................................................... Frech Zoltán Petyponné, a felesége............................................... Sztárek Andrea Petypon du Gréle tábornok, az unokatestvére.......... Győri Péter Étienne, Petypon inasa / Émile, a tábornok inasa..... Lénárt László Clementine, a tábornok unokahúga........................... Bodor Szabina Montgicourt, orvos..................................................... Boros Zoltán Corignon, hadnagy.................................................... Pásztor Máté Abbé úr...................................................................... Máté Krisztián De Valmonté hercegné.............................................. Nyírő Bea De Valmonté herceg, a fia......................................... Karsai J. András Vidaubant-né............................................................. Xantus Barbara Sauvarel, alprefektus................................................. Tóth Alex Sauvarel-né............................................................... Szuromi Bernadett Ponant-né.................................................................. Sipos Judit Hantigol-né................................................................ Magyar Bernadett Ponant....................................................................... Merk László Hantigol..................................................................... Vass János Pál
Továbbá: vendégek, hordárok
Fordító: Heltai Jenő Díszlet, jelmez: Darvasi Ilona Koreográfus: Borbély Krisztina Ügyelő, asszisztens: Vass János Pál Játékmester és világítástervező: Rozgonyi Ádám
Az egyszerű sofőr, Schneider Mátyás fuvarozási vállalkozása hirtelen nagyon sikeres lesz. A család gyorsan meggazdagodik, egy nagy villába költöznek és tulajdonképpen azt sem tudják, hogy mihez kezdjenek rengeteg pénzükkel. A feleség úgy gondolja, hogy mint minden gazdagnak, nekik is jár egy lakáj, így aztán szerződteti Hyppolitot, aki elkezdi rákényszeríteni az egyébként egyszerű családra azokat a szokásokat, amelyeket az arisztokrata családoknál látott. A legrémesebb számukra talán az Operába járás, amit az összes családtag a pokolba kíván. Emellett persze szerelmi szál is van a történetben. Nagy András, akiről csak a történet végén derül ki, hogy arisztokrata és aki a lány apjának cégénél dolgozik, szerelmes Schneiderék lányába, Terkába. A lánynak is tetszik a férfi, de Schneiderné inkább a bájgúnár, semmittevő dendihez, Makács Csabához akarja feleségül adni, mert ő a társadalmi ranglétrán feljebb helyezkedik el.
A történet megmutatja, hogyan keverednek össze a társadalmi és a kényszerűségből erőltetett szerepek, a státuszok és a valódi értékek, és aki nevetséges, az hogyan lesz még nevetségesebb.