Műsor: Mozart: C-dúr vonósnégyes, No. 4, K. 157 Glazunov: A-dúr vonósötös, Op. 39 Schubert: Pisztrángötös, D. 667
Közreműködők: Budapesti Vonósok művészei Koncertmester: Pilz János Művészeti vezető: Botvay Károly
Igazi kincs, mindig öröm játszani és hallgatni”. Vajon melyik darabot jellemezte ekként az 1930-as évek népszerű német kamarazene-kalauza? Az egyik tételében fülbemászóan közvetlen dallamot feldolgozó Schubert-kvintettet? Mozart 16 évesen, Milánóban írt hamvas vonósnégyesét? Vagy Glazunov, az orosz zene nehéz természetű zsenijének vonósötösét? A Társasköri Kamara koncertjén az est házigazdája, Molnár Szabolcs Mozarték itáliai kalandjai és a pisztránghorgászat trükkjei mellett erre a kérdésre is kitér majd.
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A bemutató 2014 augusztusában a Szegedi Szabadtéri Játékokon, szeptemberben pedig a Madách Színházban volt.
A jazz, blues, rock és funk iránt egyaránt fogékony gitáros, Mike Gotthard ezen a novemberi estén saját jazz-rock világába hívja közönségét, ahol a hangszereké és a dallamoké a főszerep. A koncert gerincét legújabb szólóalbuma, a Sensual Brutality anyaga alkotja, de első lemeze, az Intellectual Brutality már ismert kompozíciói is elhangzanak.