Már az ősember is mesélt történeteket a tűz mellett ülve a barlangban. Az élmény azóta is az ösztöneinkben van, de ötezer évvel ezelőtt nem lett volna ennyire komfortos az élmény. Kőhalmi Zoltán önálló estjén a nézők székeken ülhetnek, van ajtó és nem mamutagyarral kell fizetni. Mi történt azóta a történetekkel? Mit keres a palotás az iskolai Pán Péter musicalben? Milyen messziről látszik az Üveghegy? Melyik a világ legfélelmetesebb filmje, és miért nem felejti el soha az, aki nem látta? Ebből az előadásból minden kiderül, történjen bármi..Az előadás időtartama kb. 2×35 perc.
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.
Isten eljön hozzánk, mert nagyon sok mondanivalója van. Megosztja gondolatait az elmúlt néhány tízezer év történéseiről és tapasztalatairól, válaszol az időközben felmerült kérdésekre és bemutatja a projekt fejlesztésének további lépcsőit.
A legnagyobb slágerek Geszti Péter (és bolygónk) meghatározó korszakaiból, Rap+Az, zene+stand up, vidám időutazás, meglepő fordulatok, korszakos vendégek, és egyedülálló…