While listening to the orchestra’s excellent musicians performing in a cozy atmosphere, the audience will learn about the instruments of the symphony orchestra and concert etiquette in a playful and interactive manner. After the concert, the kids can have a mug of cocoa in the lobby.
While listening to the orchestra’s excellent musicians performing in a cozy atmosphere, the audience will learn about the instruments of the symphony orchestra and concert etiquette in a playful and interactive manner. After the concert, the kids can have a mug of cocoa in the lobby.
„Hegedűs a háztetőn… valahol mind azok vagyunk. Megpróbálunk egy letisztult dallamot kicsalni, miközben egyensúlyozunk, hogy ne szegjük nyakunkat. Nem könnyű!”
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
The Budapest Festival Orchestra's Brahms series continues with a juxtaposition of grueling pursuit and easy success, as Hungarian dances precede weighty compositions.
Jordi Savall is at the helm of the Budapest Festival Orchestra again! This time, the living legend of early music will be conducting a production centered around the themes of natural elements and the furies, performed on historic instruments by the Baroque Ensemble of the BFO founded in 2011.
A 60-minute tour starts every day at 13:30, 15:00 and 16:30 in English. To request a tour in other languages (Italian, Spanish, German, French and Hungarian), please get in touch with the OperaTour team.
Please note that the auditorium is closed for visits during rehearsals. Guided tours are not available during performances.
It has become something of a tradition to kick off the new Budapest Festival Orchestra season with an opera. Iván Fischer selects the most diverse array of pieces, ranging from Mozart to Monteverdi to Britten, and never fails to put his signature twist on them.
The Bridging Europe will connect the entire continent this year: a Hungarian rhapsody follows a Spanish dance; an homage to Bach precedes Czech melodies.
The next instalment in Gábor Takács-Nagy’s Haydn–Mozart series is here! Fortunately for us, the symphonic oeuvre of the two great Viennese classical composers is abundant enough to keep the conductor inspired.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A bemutató 2014 augusztusában a Szegedi Szabadtéri Játékokon, szeptemberben pedig a Madách Színházban volt.
Mesterien megírt brit komédia az 1980-as évek világával, igazi sztárszereposztásban! A Fórum Színház legújabb vígjátéka rólunk mesél, kacagtató helyzetekkel és imádnivaló karakterekkel.
Erre a koncertre nem kell kiöltözni, nem tart órákig, cserébe barátságos és közvetlen a hangulat, amit még oldottabbá tesznek Fischer Iván szellemes kommentárjai az elhangzó művekről.
Az ezeregy éjszaka az egyik legismertebb és legcsodálatosabb mese az egész világirodalomban. Páratlanul gazdag és színes történet szerelemről, hűségről, örök emberi értékekről, de ravaszságról, cselvetésekről és gyarlóságról is.
A fogantatástól a születésig negyvenkét hét telik el. Ebben az időszakban játszódik darabunk. Hősünk azonban nem egy születendő gyermek vagy édesanyja, hanem egy szülész-nőgyógyász: Dr. Virágvári Imola.
Erre a koncertre nem kell kiöltözni, nem tart órákig, cserébe barátságos és közvetlen a hangulat, amit még oldottabbá tesznek Fischer Iván szellemes kommentárjai az elhangzó művekről.
A rarely performed suite, a classical concerto, a tribute to Bach, and the cornerstone of a symphonic oeuvre: evoking a Nordic air while occasionally stirring flames of passion, is what the concerto offers. The orchestra performs under the baton of BFO’s regular guest conductor, music director of the Deutsches Symphonie-Orchester Berlin and the Glyndebourne Festival Opera, Robin Ticciati.
Evita egy fogalom. Evita a nő - kultikus imádat és totális elutasítás között. Evita a megértett és eltaszított. Evita az imádott és az üldözött. Evita az ember.
1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem tisztázott baleset okozója volt. A baleset tetteseként az Operaház titokzatos Fantomját emlegették.
Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan vonzalmát tárja a közönség elé, 21. századi, extravagáns környezetben.
A legnagyobb slágerek Geszti Péter (és bolygónk) meghatározó korszakaiból, Rap+Az, zene+stand up, vidám időutazás, meglepő fordulatok, korszakos vendégek, és egyedülálló AI látványosság!
Az előadás ízelítőt ad a harmincas évek diktatúrájából az egyes emberek sorsán keresztül. A sztálini diktatúrában a Sátánhoz is jobb tartozni, mint a feljelentgető házmesterek társadalmához. A legfontosabb tanulságot Pilátus mondja ki: „a gyávaság a legeslegrútabb bűn.”