Háy János: A bogyósgyümölcskertész fia rokendroll + csajok + fájás Bemutató: 2021. május 22.
Van ez a srác, aki nem a Dózsa György unokája, de azért lehet belőle valaki. Jár is hát rendületlenül gitárórákra. Persze a leckékből a legmerészebb fantáziával sem lesz nagyszóló meg Dzsimi Hendriksz. Majd jövőre, ha leteszi a vizsgát. Útnak indul a bogyósgyümölcs-ültetvényről, hogy felfedezze a nagyvilágot.
Játssza: Kovács Máté Produkciós asszisztens: Király Krisztina Műszaki vezető: Czibor Attila Produkciós vezető: Ugrai István Rendező: Kocsis Gergely
Az előadást az Átrium Bisztrószínpadon játsszuk. Korhatár: 15 év Időtartam: 90 perc
Mindenkivel megeshet – mármint ha nő, és elmúlt annyi… A mi történetünk ma játszódik, a new york-i Bloomingdale’s áruházban – de játszódhatna a világ bármelyik más áruházában is. A szereplőink négy nő, és velük is megesik az… Az, amiről nem szeretünk beszélni. Mert tabu.
Legendák a Szekszárdi Szüreti Napokon! Érkezik a Tankcsapda, Magyarország egyik legnépszerűbb rockzenekara, amely 1989-es megalakulása óta az elmúlt évtizedekben számos slágerével, meghatározó albumaival a hazai zenei élet egyik legmeghatározóbb csapatává vált.
Az egyszerű sofőr, Schneider Mátyás fuvarozási vállalkozása hirtelen nagyon sikeres lesz. A család gyorsan meggazdagodik, egy nagy villába költöznek és tulajdonképpen azt sem tudják, hogy mihez kezdjenek rengeteg pénzükkel. A feleség úgy gondolja, hogy mint minden gazdagnak, nekik is jár egy lakáj, így aztán szerződteti Hyppolitot, aki elkezdi rákényszeríteni az egyébként egyszerű családra azokat a szokásokat, amelyeket az arisztokrata családoknál látott. A legrémesebb számukra talán az Operába járás, amit az összes családtag a pokolba kíván. Emellett persze szerelmi szál is van a történetben. Nagy András, akiről csak a történet végén derül ki, hogy arisztokrata és aki a lány apjának cégénél dolgozik, szerelmes Schneiderék lányába, Terkába. A lánynak is tetszik a férfi, de Schneiderné inkább a bájgúnár, semmittevő dendihez, Makács Csabához akarja feleségül adni, mert ő a társadalmi ranglétrán feljebb helyezkedik el.
A történet megmutatja, hogyan keverednek össze a társadalmi és a kényszerűségből erőltetett szerepek, a státuszok és a valódi értékek, és aki nevetséges, az hogyan lesz még nevetségesebb.