A Fischer Annie-ról elnevezett ösztöndíj kitüntetettjeiként minden feltétel adott a két fiatal zenész számára, hogy a legjobb körülmények között készülhessenek pályájukra. Műsorukon többek között Schumann, Mendelssohn, Brahms, Liszt és Kodály műveket hallhatunk.
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2020. augusztus 15. szombat, 17:30
Hartmann Domonkos – gordonka Magyar Valentin – zongora
Műsor: BRAHMS: e-moll szonáta I. t. RACHMANINOFF: f-moll etűd op. 39 no. 1, gisz-moll Prelűd op.32 no. 12 KODÁLY: Szólószonáta I. t. MENDELSSOHN: Dal szöveg nélkül op. 109 DVOŘÁK: Rondo op. 94 LISZT: f-moll transzcendens etűd SCHUMANN: Adagio és Allegro
A zenei élet fontos szereplői a tehetséges fiatalok, akik jelenleg még pályájuk elején állnak, és már arra készülnek, hogy átvegyék a stafétabotot, de nemcsak készülnek erre, hanem már komoly eredményeket is fel tudnak mutatni. Az Auer fesztivál ma esti koncertjén is két ilyen ifjú művészt mutathatunk be Önöknek: a zongorista Magyar Valentint és a veszprémi születésű csellistát, Hartmann Domonkost. Mindketten több hazai és külföldi verseny díjazottjai, pályájukat neves tanárok, előadóművészek segítik és irányítják, Valentint Némethy Attila, Szokolay Balázs, Fejérvári Zoltán, Baráti Kristóf és Várdai István, Domonkost pedig többek között Várdai István, Fenyő László, Varga István és Rohmann Ditta.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából a Magyar Alkotóművészeti Kft. által meghirdetett, és a háromszoros Kossuth-díjas magyar zongoraművészről, Fischer Annie-ról elnevezett ösztöndíj kitüntetettjeiként minden feltétel adott számukra, hogy a legjobb körülmények között készülhessenek pályájukra. Műsorukon többek között Schumann, Mendelssohn, Brahms, Liszt és Kodály műveket hallhatunk.
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.
Az előadás a műfajtól megszokott módon nincs híján humornak, játékosságnak, A mosoly országa a kibékíthetetlen világnézeti ellentétek, kulturális és társadalmi különbségek komoly kérdéseit járja körül, és ez a világ első operettje, mely nem vidám végkifejlettel zárul.
Vincze Balázs művészeti vezető, rendező-koreográfus jól ismeri a polgári színházi hagyományokat kedvelő táncrajongók ízlését, kiválóan alkalmaz táncszínpadra ismert és közkedvelt…