• Podujatie


    Aktuálne podujatia




    Az előadás a kemény realitás és a víziók határmezsgyéjén mozog, ahol a belső hangok iránti figyelem az őrület határán való öntudatlan egyensúlyozásra késztet. A William Whartontól is inspirációkat nyert Birdie madarai egy labirintus forgó fémszerkezetében keresik a kiutat. A táncosok a mozgásban lévő átlátható labirintusrendszerben mozognak, a vertikális és horizontális térben egyszerre, miközben a forgó elem változó térformákat nyit meg, újszerű mozgásvilágnak adva lehetőséget. A koncepció és a darab lelkisége azt sugallja, ha megfosztjuk a világot az átláthatóságtól és a perspektivikus érzékelés lehetőségétől, valamint a mozgás szabadságától, az visszahat ránk, lelki és testi traumák lenyomataival. FrenÁk szerint: „Az egész életünk egy őrültekháza. Hogy ez mennyire kortünet, azt innen nehéz eldönteni. Engem az érdekelt, hogy ezen belül miként kezeljük a dolgainkat, hogy sikerül-e felemelkednünk a saját bezártságunkból.”

    Tánc 

    Holoda Péter
    Gyugos Dominik
    Cserháti Gergő
    Lőrincz Emma
    Szlavoszky Zsolt
    Eoin Mac Donncha
    Latasha Pugh
    cselló Kertész Endre

    zene: Norman Levy
    fény: Vajda Máté
    díszlet: Lakos Dániel, Tervhivatal/Planbureau
    koreográfia és koncepció: FrenÁk
    jelmez: Victoria Frenak
    alpintechnika: Zoltai György

    Rendező: Müpa

    Tipy


    A nagyszabású musicalt, amelyben a Halál lép elő főszereplővé, az egyik legnépszerűbb zenés színházi darabként tartják számon, 1992 óta hódít…

    Az angol kormánypárt egyik képviselője az ellenzék egyik bombázójával csalja a feleségét, és valószínűleg nem is lenne ebből probléma, ha…

    Macskabál van az elhagyott színház ódon színpadán. Minden évben egyszer megrendezik a bált, és erre összegyűlnek a környék - nagyon…




    © Minden jog fenntartva - MusicalInfo.hu 2006-2016