Az emberiség még mindig fájdalmasan, zavarodottan, siránkozva várja a Messiást? Felkészültünk-e a megváltóra?
Tamir Ginz kortárs interpretációja Johann Sebastian Bach Máté-passiójából (BWV 244) egy mestermű, amely világszerte elragadó kritikákat kapott.
Nincs aktuális előadás
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2023. április 7. péntek, 19:00
Előadó: Kamea Dance Company (Izrael) Előadás címe: Máté-passió 2727
Zene: Johann Sebastian Bach Koreográfia: Tamir Ginz
Leíírás a társulatról: A Kamea Dance Company, az izraeli tánc ’szerencsehozó talizmánja’ az elmúlt két évtizedben világszerte meghódította a közönséget. A társulatot egyedülálló stílusáról ismerik, amely erős drámai témákat és intenzív, virtuóz mozgást ötvöz. Tamir Ginz művészeti vezető színes és expresszív koreográfiáiban gazdag rétegvilágot teremt. A Kamea Dance Company sokoldalú és szenvedélyes táncosnak ad otthont, székhelye az izraeli Beer Sheva, a Negev fővárosa. A társulat gazdag repertoárjában nemzetközileg elismert vendégkoreográfusok művei is szerepelnek.
Máté-passió 2727 Az emberiség még mindig fájdalmasan, zavarodottan, siránkozva várja a Messiást? Felkészültünk-e a megváltóra? Tamir Ginz kortárs interpretációja Johann Sebastian Bach Máté-passiójából (BWV 244) egy mestermű, amely világszerte elragadó kritikákat kapott. "Izraeli zsidó koreográfusként, holokauszt-túlélők fiaként célom, hogy ezzel a koreográfiával hidat építsek a nemzetek és vallások között. Ebben az új világban, ahol mindenki Jézus, és Jézus közülünk való...". - Tamir Ginz
Tamir Ginz-ről: - A Kamea Dance Company művészeti igazgatója és rezidens koreográfusa - Izraeli és külföldi táncművészeti képzése után Tamir Ginz a Haifa Balettben táncművészként dolgozott, majd Ohad Naharin művészeti vezetésével a Batsheva Dance Company táncosa volt. - Ginz volt a tel-avivi Bat-Dor Dance Company rezidens koreográfusa és a Bat-Dor Táncstúdió kortárs tánctagozatának vezető tanára (1991-2001). A Bat-Dor számára készített első koreográfiájával, a ’Platform 1’-gyel elnyerte 1997-ben a dániai Albert Gaubier-díjat. 2002-ben elhagyta a Bat-Dor Tel-Avivot, hogy Daniella Schapira-val megalapítsa a Kamea Dance Company-t. - Ginz munkája ötvöz egy egyéni táncstílust és az ő személyes vallomását, amelynek kombinációi erős drámai darabokat eredményeznek. - Ginz visszatért a színpadra, hogy a Kameával táncoljon a ’Secret Garden’ és a ’Limelight’ című előadásokban. - Ginz angol nyelvészet és irodalom és szociológia szakon szerzett diplomát a Haifai Egyetemen, valamint táncpedagógusi diplomát a Kibbutz Állami Szemináriumi Főiskolán. - Ginz kortárs táncot tanított Izrael számos vezető iskolájában.
A történet két szélhámosról szól: Lawrence úriember, akiről könnyen elhisszük, hogy nemesi sarj, egy száműzött uralkodó; Freddy Benson azonban kisstílű. Meséjében szegény, beteg nagymamájának gyűjt könyöradományokat. Kettejük barátsága akkor kezdődik, amikor kiderül, hogy mindketten a Riviérán kívánnak turistákat kifosztani, és rájönnek, hogy szövetkezve könnyebb. A Steve Martin és Michael Caine játékával fémjelzett film nem véletlenül ihlette meg a „színházcsinálókat”. A fordulatokban gazdag és rendkívül humoros történet kiváló zenével fűszerezve robbant be a Broadwayre, útját azóta is töretlen nevetésorkán, tapsvihar és díjeső övezi.
1958, nyara – Éktelen drága gyémántot hoznak a Minneapolis City Bankba. Egy notórius fegyenc megszökteti magát, hogy lecsapjon a kőre, közben beszáll mellé a kretén haverja, a szélhámos csaja, meg egy... karbantartó. Elcserélt személyazonosságok, titkolt tervek, szerelmi háromszögek, és egy város, ahol lassan a díszpolgár is gengszter. Ludwig herceg gyémántja pedig csak arra vár, hogy valaki, végre, lopja már el.