• Program


    Maraton: Északi romantika — Baráti Kristóf, Farkas Gábor és a BFZ művészeinek kamarakoncertje

    Maraton: Északi romantika — Baráti Kristóf, Farkas Gábor és a BFZ művészeinek kamarakoncertje

    A Müpa és a Budapesti Fesztiválzenekar 2008 óta minden évben megrendezett maratonjai az esetek többségében egy-egy zeneszerző munkásságának legjavát mutatták be egymást követő hangversenyek sorával, délelőttől egészen késő estig a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyteremben és a Fesztivál Színházban.  több

    Nincs aktuális előadás

    Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

    Utolsó előadás dátuma: 2024. február 4. vasárnap, 18:00

    Bachtól Brahmson és Bartókon át Bernsteinig számos kiemelkedő komponista volt már e napok főszereplője – Beethoven például kétszer is –, a 2024-es maraton azonban skandináv mesterek előtt tiszteleg, és a gyakran zord jelzővel illetett, pedig csodálatos tájakban és természeti kincsekben gazdag Észak-Európába invitálja a közönséget. A késő romantikus északi komponisták – így a norvég Grieg, a dán Nielsen és a finn Sibelius – szülőföldjük szépségeit, néphagyományaikat, ősi hiedelemvilágukat egyaránt hirdetik remekbe szabott kompozícióikkal, melyek közül jó néhánnyal találkozhat az, aki ellátogat február 4-én a Müpába.

    A sorozat művészeti vezetője Fischer Iván és Káel Csaba.

    Műsor:

    Carl Nielsen: Serenata in vano, FS 68

    Szitka Rudolf (klarinét), Szőke Zoltán (kürt), Tallián Dániel (fagott), Sovány Rita (cselló), Fejérvári Zsolt (nagybőgő)

    Edvard Griegbio: c-moll szonáta hegedűre és zongorára, Op. 45

    Baráti Kristóf (hegedű), Farkas Gábor (zongora)

    Közreműködik

    Baráti Kristóf (hegedű)
    Sovány Rita (cselló)
    Fejérvári Zsolt (nagybőgő)
    Szitka Rudolf (klarinét)
    Szőke Zoltán (kürt)
    Tallián Dániel (fagott)
    Farkas Gábor (zongora)

    Az esemény körülbelül 45 perc hosszúságú.

     

    Ajánlatunk


    A Nemzeti Filharmonikusok koncertjei Martonvásáron

    A Recirquel új produkciója, a Paradisum az elpusztult világ elcsendesedését követő újjászületés mítoszát kutatja, ahol a kommunikáció eszköze a test, az egyetlen közös nyelv a mozdulat.

    Verdi huszonhét évesen elhatározta: soha többé nem ír operát. Szakmai és magánéleti mélyponton volt: A pünkösdi királyság megbukott, majd eltemette két kisgyermekét és végül feleségét is. Ebben az időszakban ügynöke rábeszélésére volt hajlandó csak elolvasni a Nabuccót. 1842 tavaszán már egész Milánó a „Va, pensiero...”-t dúdolta. Az opera középpontjában egy történelmi korszakváltás áll: megváltoznak az értékrendek.

    Ajánló


    „Nem fiatalok. Nem szépek. Nem hibátlanok. De ma este színpadra lépnek, és le sem engedjük őket, míg nem marad –…

    A Fővárosi Nagycirkusz nyári műsorában egy kalandos időutazásra hívunk! Hunyjuk be szemünket és repüljünk vissza az időben száz évet! Az…

    A Fiúk különös tükröt tart elénk, amelyben látjuk a „Macsót”, a „Nárciszt” és a „Herkulest” is, így közelről tanulmányozhatjuk a…

    Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
    becsült lejárati idő:
    00:00

    tétel a kosárban

    összesen:


    Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!





    © Minden jog fenntartva - MusicalInfo.hu 2006-2016