• Tytuł


    Mutdance: Bemut
    2

    Mutdance: Bemut

    Az előadás, mely a BEMUT címet kapta a MUTDANCE társulat legikonikusabb koreográfiáit vonultatja fel. A műsor ötvözi a társulat korábbi és legújabb munkáit, melyben a közös nevező a rájuk jellemző egyedi mozgásvilág és koreográfia.
     więcej

    Nincs aktuális előadás

    Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

    Last event date: Czwartek, 15 Czerwca 2023 19:00

    Az előadás három önálló részből áll, melyben 14 hölgy táncos lép színpadra.

    1. rész.

    Revealing Breath II (a teremtés alapja)
    Kim Young-hee eredeti koreográfiája

    Ahogy a cím is sugallja, ez a mű a „légzésre”, a minden mozgás mögött meghúzódó életerőre összpontosít. Ez a repertoár egyik legreprezentatívabb darabja, amely felfedi a társulat egyedi táncos tulajdonságait és jellegét.
    Ez a koreográfia a buddhista szertartástánc szellemiségére épül. A mentális intuíciók fizikai mozgásokká alakítását célzó speciális tréningen keresztül a mozgás feltárja a közönség előtt a táncos belső világát.
    Az alkotás alapja egy alacsonyabb szintről kezdődik, ahol a táncosok teste és lelke egyaránt ellazul. A légzés révén a mozgás középső szintre emelkedik, végül a tánc egy magasabb, spirális mozgásokat generál, amelyeken keresztül a táncosok belső ereje felfelé áramlik, átölelve az univerzum szellemeit.

    2. rész

    101%
    Kim JungA koreográfiája

    A „101%” a táncon keresztül az extrém szenvedélyek és vágyak megtestesülését kívánja kifejezni, amelyet az ég egy elérhetetlen pontja felé irányuló vertikális vonzalom képvisel. Ebben az értelemben a táncot lazán a görög Ikarosz mítosza ihlette, amint az égő nap felé emelkedik.
    Térfogalmakban kifejezve a táncosok fokozatosan gyűjtik össze az energiát a talajból, a talpukon és a térdükön keresztül, ezáltal energiát építenek fel a testben. Leginkább a mellkasban rögzítik és koncentrálják az energiát, majd a dinamikus mozgások szekvenciális mintáin keresztül elküldik és szétszórják a térben.

    3. rész

    A válaszom
    Kim Young-hee eredeti koreográfiája

    Kim Young-hee egyik korai művének modernista rekreációja, amely a művész belső világát mutatja be tánc formájában, melyet a „Miért táncolunk?” kérdés ihlette.
    Bár régóta táncolunk, és számos színpadon számos előadást mutattunk be, továbbra is ugyanazt a sürgető kérdést tesszük fel magunknak, mintha először történt volna. Mindig úgy tűnik, hogy a válasz kéznél van, de a jelentés minden alkalommal elkerüli. És még ebben a pillanatban is, amelyben táncolunk, továbbra is keresünk... Az én Válaszom a tánc bensőséges és mély motivációját igyekszik kifejezni a táncosok állandóan változó mozgásain keresztül.
    Az elefántcsont ruhák hagyományos papírból készülnek, hogy a kopott koreai népi ruhák érzetét keltsék.

    Nasza oferta


    „Egy mindenkiért – mindenki egyért!” - ki ne ismerné Athos, Porthos, Aramis és az ifjú D’Artagnan történetét? A muskétások kalandjai azonban most vadonatúj feldolgozásban ragadják magukkal a közönséget a Szegedi Szabadtéri Játékok következő, saját produkciójában.

    Az egyszerű sofőr, Schneider Mátyás fuvarozási vállalkozása hirtelen nagyon sikeres lesz. A család gyorsan meggazdagodik, egy nagy villába költöznek és tulajdonképpen azt sem tudják, hogy mihez kezdjenek rengeteg pénzükkel. A feleség úgy gondolja, hogy mint minden gazdagnak, nekik is jár egy lakáj, így aztán szerződteti Hyppolitot, aki elkezdi rákényszeríteni az egyébként egyszerű családra azokat a szokásokat, amelyeket az arisztokrata családoknál látott. A legrémesebb számukra talán az Operába járás, amit az összes családtag a pokolba kíván. Emellett persze szerelmi szál is van a történetben. Nagy András, akiről csak a történet végén derül ki, hogy arisztokrata és aki a lány apjának cégénél dolgozik, szerelmes Schneiderék lányába, Terkába. A lánynak is tetszik a férfi, de Schneiderné inkább a bájgúnár, semmittevő dendihez, Makács Csabához akarja feleségül adni, mert ő a társadalmi ranglétrán feljebb helyezkedik el.   A történet megmutatja, hogyan keverednek össze a társadalmi és a kényszerűségből erőltetett szerepek, a státuszok és a valódi értékek, és aki nevetséges, az hogyan lesz még nevetségesebb.

    Miért álmodunk? Mire valók az álmok? Miért vannak a rossz álmok? Ebben a fordulatos, magával

    Proponujemy również


    A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A…

    Marius Petipa – Mirzoyan Albert / Ludwig Minkus A BAJADÉR Klasszikus balett három felvonásban

    „Túl sötét.” „Micsoda posvány!” „Csupa ronda emberről ír!” „Ez a darab előadhatatlan, már a dialógusai miatt is.” „Disznók vagytok ti…

    Uwaga! Czas sesji koszyka wkrótce wygaśnie!
    pozostało czasu:
    00:00

    pozycji w koszyku

    suma:


    Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.





    © Minden jog fenntartva - MusicalInfo.hu 2006-2016